1: מזון

אוקטובר 30, 2009 ב- 8:34 am | פורסם באוכל ומסעדות, פרק 1 | כתיבת תגובה
תגים: , , , , , , , ,

Abu_Abdullah_Muhammad_bin_Musa_al-Khwarizmi

הם עמדו סביבי בחצי מעגל. מתחת לכיריים שכב מתקן הגז וניסה למצוא את הדליפה. כל המסעדה הייתה מחוררת. כמו חיות נואשות הם עמדו והסתכלו על הרגליים שלו במקום להביט עלי. מצוין. התאים לי. הרגשתי שאת ההזדמנות הזאת אני לא מחמיצה. כמו נמרה אני אגש לפח האשפה, מתעלמת מהזכרים הגואים, אשלוף בדיוק את מה שאני צריכה לי, לגורה שלי, לבית שלי, אט-אט אחזור על עקבותיי. לא פעם אחת אלא יום-יום עד שאשבע. הם לא ישבעו. הם היו רק בשליש חייהם המקצועיים. אם המסעדה הזאת לא תתרומם, השליש עלול להפוך לסיום. מה שהיה צריך עכשיו זה חריימה כמו שצריך. הלוקוס התחנן בדמעות

להגיב »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

להשאיר תגובה

בלוג בוורדפרס.קום.
Entries וכן תגובות feeds.

